Címlap Hírek Okmányirodákkal kapcsolatos tájékoztatás
Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az ügyfeleinket érintő számos hatósági ügytípus 2013. január 1-től a Heves Megyei Kormányhivatal hatáskörébe került. Az ügyfélkapcsolatok szempontjából kiemelkedően fontos az okmányirodai ügyintézés, amely a korábbiakkal megelőző helyszíneken, de már a járási hivatalok szervezetén belül működik. Az okmányirodák a hét négy napján általános ügyfélfogadási időben 8:00-16:30 óráig, a hét egy meghatározott napján pedig 8:00-20:00 óráig állnak az állampolgárok rendelkezésére.
Az egri járás esetében az okmányiroda működése a hét minden napján 8:00-20:00 óráig biztosított.

Az egyes okmányirodák elérhetőségéről, az intézhető ügyekről részletes tájékoztatás áll rendelkezésre a http://www.okmanyirodak.hu/hu/oik internetes honlapon.

A Heves Megyei Kormányhivatal által intézett hatósági ügyekről, a kapcsolódó dokumentációkról a Hivatal, valamint a Kormányablak honlapján (http://www.kormanyhivatal.hu/hu címen (Dokumentumok menüpont, tevékenységre vonatkozó adatok, hatósági ügyleírások), valamint a www.kormanyablak.gov.hu címen) érhető el további tájékoztatás.
 
Országos Orvosi Ügyelet Hatvan
Hatvan kártya

Hatvan kártya

Google PageRank
Google Page Rank
Sablonválasztó

Akadálymentes színséma

Képeslap küldés


Az akadálymentes honlap a :
A KEREKHARASZTI POLGÁRMESTERI HIVATAL KOMPLEX AKADÁLYMENTESÍTÉSE
PROJEKT keretében készült:
ÉSZAK-MAGYARORSZÁGI OPERATÍV PROGRAM ÉMOP-2009-4.2.2.-09-0079 KÓDSZÁMÚ,
AZ „EGYENLŐ ESÉLYŰ HOZZÁFÉRÉS A KÖZSZOLGÁLTATÁSOKHOZ” CÍMŰ PÁLYÁZATA támogatásával.

Kedvezményezett neve és elérhetősége :

Kerekharaszt Polgármesteri Hivatal

3009 Kerekharaszt Bimbó utca 2.
Tel: 37/541-434 Fax: 37/541-433
e-mail: hivatal@kerekharaszt.hu
web: www.kerekharaszt.hu